Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 10:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redigering af guides

Hej Repox, jeg lavede i nat en lille guide om hvordan man kan installere AHCI efter at Windows 8 er installeret.
Den kunne så redigeres, og det er rigtig fint, det gjore jeg så.
Desværre er redigeringen ikke slået igennem. Hvis jeg ser på guiden når jeg er logget på, og redigerings muligheden er der, så ser det rigtigt ud. Men ser jeg på den uden at være logget ind, ser den ud som før redigeringen.
Jeg har tilføjet nogne tal i venstre side, samt lidt hjælpetekst til at komme i regedit og fejlsikker.
Med venlig hilsen ja39.
06. marts 2014 - 10:26 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 10:29 #2
Nå ja, Tak til karise_larry :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 11:08 #3
Det skulle se sådan ud: http://peecee.dk/upload/view/433347
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 21:10 #4
Nå jeg må huske at lukke. Det kører rigtig dårligt under guides.