Avatar billede kimhen Nybegynder
06. marts 2014 - 09:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få sync mellem film og tekst

Hej Alle.

Jeg har selv redigeret en film der omhandler mine udsendelser med forsvaret. Dele af filmen er tekstet. Det er første gang jeg går i gang med noget lignende og det har været en kamp.

Mit problem er nu, at de tekstende dele er ca 2 sekunder for langsomme.

Jeg har prøvet at sync den i vlc og det går nemt, men næste gang jeg afspiller filmen i vlc er den bagefter igen.

Er der nogen der kender et program hvor man (let og gerne gratis) kan synce de to ting og de så forbliver sådan. Eller må jeg virkelig starte forfra (har brugt ca. 2 måneder på projektet)

Håber der er nogle rutinerede folk der kan hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2014 - 15:55 #1
SubMarch??
http://www.nekudotayim.com/submarch/
Har du nyere version af Windows, så prøv kopatibilitets tilstand.
Jeg har brugt nævnte program flere gange med held.
Avatar billede kimhen Nybegynder
11. marts 2014 - 19:45 #2
Det virker. Tak for hjælpen.

Smid et svor, så for du point
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2014 - 19:51 #3
Det var da fint det kunne løse problemet for dig.Lægger et svar