Avatar billede viktoria Praktikant
26. februar 2014 - 14:52 Der er 2 kommentarer

smartphone

Kan man undgå at få sine mail adr. med over på sin SmartPhone? Eller kan man adskille dem?

For mig er det meget forvirrende med alle de navne og adresser, jeg bruger ikke telefonen til mail.

Med venlig hilsen
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. februar 2014 - 15:40 #1
Hvis smartPhonen kører android skal der næsten en gmail adresse til - men den behøver du ikke at bruge som almindelig mail.
Avatar billede viktoria Praktikant
26. februar 2014 - 15:54 #2
I første omgang tak.

Det er en Samsung, så mon ikke det er Android.

Alle mine kontaktpersoner fra Gmail er flyttet med over på min SmartPhone.

Der hvor jeg både har mobil og mail på samme person ligger de lige efter hinanden.

Har prøvet at slette mailadr., men fandt ud af at de så også forsvandt på computeren.  Det var jo ikke så smart.

Med venlig hilsen