Avatar billede KasperBygballe Nybegynder
23. februar 2014 - 14:54 Der er 5 kommentarer

Photo recovery iOS.

IT HJÆLP ØNSKES!
Jeg leder efter et stykke software der kan gendanne slettede filer (billeder) fra en ipad. Jeg har prøvet en masse forskellige iOS data recovery programmer, men de kan kun gendanne "recently deleted photos" og det kan jeg ikke bruge til noget, da det er nogle billeder som jeg har slettede for ca. et år siden (der findes ingen backup og jeg opdateret ipad'en flere gang )
Jeg har gjort det på min pc engang, hvor jeg fik gendannede alle de filer som nogensinde havde været på den, også selv om jeg havde formaterede den 5-10 gange. DER MÅ FINDES ET STYKKE SOFTWARE DER HAR STORE KLUNKER NOK TIL AT LØSE DENNE OPGAVE!  Mig bekendt burde man kunne
rekonstrukturere alt. På forhånd d tak.
Kasper
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. februar 2014 - 15:00 #1
Hej, Kasper.

  De eneste klunker, der er i spil her, er nok dem, du har i klemme.
  Beklager, men du kan rekonstruere INTET, når der er gået så langt imellem. Alt, hvad du skulle have brugt til at gendanne dem ud fra, er pløjet i jorden af flere opdateringer efter hinanden.
Skal du have noget ud af den, kunne du spørge IBAS, om end jeg tvivler kraftigt på at det er noget, de kan skrue i.

De bedste hilsner
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. februar 2014 - 15:09 #2
Der tager du fejl: Hvis en fil er overskrevet bare en gang er der ingen eksempler på at den kan genskabes.

Grunden til at du kan genskabe filer du har slettet et år tidligere på din pc, er ganske enkelt at din harddisk er stor i forhold til hvor meget/lidt du bruger pc'en.
At du formatterer harddisken er ligegyldigt - det forsvinder dine data ikke af, men havde du, med et specielt program, overskrevet hele din disk en enkelt gang havde du ikke kunnet genskabe dine data.
Det samme ville i princippet være tilfældet hvis du havde fyldt harddisken helt op med eksempelvis musik. Så ville du heller ikke kunne redde dine slettede filer bagefter.
Avatar billede KasperBygballe Nybegynder
23. februar 2014 - 15:29 #3
Tak for det hurtige svar :-) Jeg må jo så leve med at de er gået tabt. Livet går heldigvis videre :-)
Avatar billede KasperBygballe Nybegynder
23. februar 2014 - 15:30 #4
Mange tak for hurtigt svar. Æv, det er der jo ikke noget at gøre ved så... Life goes on :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. februar 2014 - 16:51 #5
Nope - desværre.