Avatar billede Steen Seniormester
20. februar 2014 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flytbar disk vises i Stifinder

Når Stifinder er åben, har jeg en masse Drev bogstaver som er optaget af "Flytbar Disk", men jeg har ikke noget der er sat i computeren, og hver gang jeg anvender et USB stik, får det automatisk et af de ledige Drev bogstaver.

Hvordan fjerne jeg disse "Flytbar Disk" så de ikke optager drev bogstaver ?
Skal gerne være løsning som gør at de også fremover ikke vises, når computeren bliver genstartet.

Se billede http://gupl.dk/707708/
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. februar 2014 - 23:59 #1
Kunne det være din komputer har indbygget kortlæsere til mange type kort - du kan nok fjerne dem ved sikker fjernelse af hardware - men de kommer så igen - medmindre du foretager et fysik indgreb i computeren.
Avatar billede Steen Seniormester
21. februar 2014 - 00:25 #2
Ja - der er både i kabinettet og i mine 2 skærme...

Kurt54 smid et svar og der er point.

Tak for hjælpen
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. februar 2014 - 00:31 #3
Svar -
Selv min printer 3-1 printer/scanner til 500 kr har kortlæser.
Avatar billede Sam-lx Nybegynder
21. februar 2014 - 21:13 #4
Win8 ?!
Det lyder til at du har sået visning af skjulte elementer til. I menuen "vis" i stifinderen fjerner du fluebenet i "vis skjulte elementer" så vises korlæserdrevene ikke.