Avatar billede AndreasDue Nybegynder
20. februar 2014 - 17:57 Der er 8 kommentarer

Windows 8.1 Java.exe fejl

Hejsa.

Jeg har et problem med mit java, jeg får en fejl boks op når jeg prøver at opdatere min lommeregner, som jeg har på computeren.

Fejl meddelelse:

java.exe - Programfejl
Programmet kunne ikke starte korrekt (0xc0000142). Klik OK for at lukke programmet.

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede Watson Nybegynder
20. februar 2014 - 19:32 #1
Slet java og geninstaller den igen
Avatar billede AndreasDue Nybegynder
20. februar 2014 - 19:42 #2
Det var det første jeg prøvede, er jo ikke mongol?
Du har tydeligvis ikke styr på problemet..
Avatar billede welcor Nybegynder
22. februar 2014 - 12:12 #3
@AndreasDue: Din fejl at du ikke fortalte hvad du havde prøvet. Tror næppe der er nogen som er interesserede i at hjælpe dig nu.
Avatar billede welcor Nybegynder
22. februar 2014 - 12:13 #4
og forresten "når jeg forsøger at opdatere min lommeregner som jeg har på computeren" er ganske uklart - hvad hedder programmet? Så vidt jeg ved bruger calc.exe ikke en egen opdatering...
Avatar billede AndreasDue Nybegynder
24. februar 2014 - 09:02 #5
Min fejl. Havde lige en dårlig dag.

Jeg har prøvet at slette og geninstallere. Det kan jeg ikke få lov til.

Jeg går på DTU, så har en ret kompliceret lommeregner der hedder: TI-nspire cas.
Avatar billede welcor Nybegynder
24. februar 2014 - 22:44 #6
Så det som går galt er at programmet fra TI giver en fejl?

Vi er ikke synske. Men TI har en support-sektion på deres hjemmeside som kan være interessant:
http://education.ti.com/da/danmark/sectionhome/support
Avatar billede AndreasDue Nybegynder
25. februar 2014 - 14:13 #7
Nej, det er selve styresystemet der kommer med en fejl boks, hvor jeg kun kan klikke OK.

Fejl boksen skriver:

java.exe - Programfejl
Programmet kunne ikke starte korrekt (0xc0000142). Klik OK for at lukke programmet.
Avatar billede AndreasDue Nybegynder
25. februar 2014 - 14:14 #8
Nej, det er selve styresystemet der kommer med en fejl boks, hvor jeg kun kan klikke OK.

Fejl boksen skriver:

java.exe - Programfejl
Programmet kunne ikke starte korrekt (0xc0000142). Klik OK for at lukke programmet.