Avatar billede hugopedersen Nybegynder
16. februar 2014 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kies Air - hvad sker der lige med den

Jeg har tidligere brugt Kiea Air sammen med min Samsung telefon og det med held
Nu kan jeg af en eller anden årsag pludselig ikke bruge den mere.
Når jeg går ind på den adresse telefonen oplyser ved start af Kies Air, så får jeg at vide at Java har blokeret applikationen og så kan jeg sidde der
Jeg ved godt at jeg måske bare kunne installere Kies softwaren på min PC, men da jeg har flere computere og ikke altid bruger min egen PC til at kommunikere med min telefon, så er det ikke det smarteste

Nogen der har nogen ide om hvorfor det ikke vil du?
Avatar billede Watson Nybegynder
16. februar 2014 - 12:34 #1
Hmm lyder meget mystisk. Har du prøvet at afinstallere programmet og installere den igen?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
16. februar 2014 - 17:57 #2
Det er en ny telefon hvor app'en er blevet installeret på så det burde da ikke være nødvendigt
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
03. marts 2014 - 20:07 #3
Ingen løsning fundet
Jeg har installeret Dropbox på den så jeg nemt kan få mine billeder der fra