Avatar billede disa Nybegynder
14. februar 2014 - 06:58 Der er 5 kommentarer

dell går ud

min dell pc går på dvale, efter et stykke tid hvilket er normalt, Men jeg kan ikke få den åbnet igen, og det er ret irriterende, så jeg er nød til at tvinge computeren til at slukke helt og så åbne igen. hjælp Mvh Disa
Avatar billede MADOlsen Forsker
14. februar 2014 - 08:24 #1
Du er nødt til at komme med lidt flere informationer (primært modelnavn og Windowsversion), hvis folk skal have en fornuftig chance for at hjælpe dig.
Avatar billede disa Nybegynder
14. februar 2014 - 09:24 #2
det er en Dell Vostro 3460/3560,
windows 7
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2014 - 09:55 #3
disa du skal ikke bruge svar knappen, læs hvad der står ud for den.
Gå i strømstyring og ret din dvale ind der.
Avatar billede Jernbanemanden12 Nybegynder
14. februar 2014 - 17:19 #4
Dell er generelt et lidt underligt mærke. Måske hvis din model er gammel, eller at du ikke har opdateret alle dine ting i lang tid. Min far har en Dell, som han smed 11.000 efter, efter 2 år, var den enormt dårlig. Han har den stadig, men den kan ikke rigtig bruges til andet end svag internet søgning. Dell er ikke et mærke man bør købe, alle klager over det. Men hvis der er det der problem med din, er det meget smart, lige at undersøge om du har installeret alle opdateringer. Tjek dem ved at søge nede i startmenu på Windows update. Så kan du se, om den har installeret alle. Måske mangler der også dimser til andre programmer. Nu ved jeg jo ikke hvad du eller har på den, men tjek alle dine programmer, hvor du ikke har kigget på updates længe.
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. februar 2014 - 07:59 #5
#4 Jeg har ingen problemer haft med min Dell (den er ca. 4 år nu). Måske din far skulle overveje at rydde på sin eller evt. en reinstallation.