Avatar billede 2pretty4u Mester
11. februar 2014 - 12:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Strømadaptere til printer og NAS harddisk

Kære alle sammen

Kæresten fik ideen om at anskaffe sig en kat, og det har efterfølgende kostet mig 2 af mine strømadaptere.

Den ene er til en:

NetGear ReadyNAS Duo harddisk og det er en "Netgear Switching adaptor med nummeret 332-0192-01.

og til en:

HP Deskjet F4190 printer.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet og synes at de dem jeg kan finde virker meeeget dyre. Den til printeren er dyrere end hvad jeg gav for selve printeren i sin tid.

Nogen som har en idé om hvor jeg kan købe dem billigere? Evt., om andre adaptermærker kan bruges? Er lidt på bar bund.

På forhånd tak,

Stefan
Avatar billede Fido-dk Juniormester
11. februar 2014 - 19:52 #1
Hej Stefan
Brinck elektronik ( https://www.elextra.dk/main.aspx?page=articlelist&requery=1&searchstr=adapter&searchfld= ) har mange adaptere til en ok pris, også nogle som kan skifte "stik" og output - så den kan bruges til flere enheder.

Hvis du bor i nærheden, så kig ind forbi - de kan nok hjælpe dig.

/Jacob
Avatar billede sve80 Nybegynder
12. februar 2014 - 18:14 #2
Altså medmindre at selve transformerhusene er ødelagt af katten (lyder meget usandsynligt), er det jo blot nogle kabler der skal loddes. Hvis stikkene ellers er intakte kan enhver med noget elektronikbaggrund fikse dem på nogle få minutter... Så er du også sikker på at det virker, fremfor at købe uoriginalt hvor det kan være svært at vide (når man køber på nettet) om stikkene og spændingerne passer helt...