Avatar billede benthe-b Juniormester
08. februar 2014 - 18:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

c5 e-mail

Jeg vil gerne kunne sende mine faktura på en email. men kan ikke få email add. med over når jeg vil sende fakturaen.

Er helt ny på området så hjælp mig, ville gerne spare penge på porto og på bogholderen. har bare et lille firma

Benthe
Avatar billede benthe-b Juniormester
08. februar 2014 - 18:34 #1
Det er light udgaven

Benthe
Avatar billede richardjensen Seniormester
08. februar 2014 - 19:20 #2
Kan du ikke lægge fakturaen som vedhæftet fil, - det er vist efterhånden almindelig praksis , . det er nemt, billigt og hurtigt.
Hvis dit mail-prg. ( c5-e )ikke kan det, kan du vel bare vælge et andet.( der er et pænt udvalg)
Avatar billede richardjensen Seniormester
08. februar 2014 - 19:36 #3
Først bagefter gik det op for mig,at der måske var tale om et prg. på Nokia mobiltlf. -og jeg ved ikke,om vedhæftet fil er mulig der.
Avatar billede richardjensen Seniormester
08. februar 2014 - 19:40 #4
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
16. februar 2014 - 20:27 #5
Hej Benthe,

Du kan f.eks. bruge programmet Edoc PDF Printer.

MVH
ADDCON

Peter
Avatar billede danjo Novice
28. maj 2014 - 15:38 #6
Du skal gå til GENERELT - KARTOTEK - DOKUMENTSTYRING - RAPPORTER og derefter vælge "SalesInvoice".

Herefter klikker du på knappen "Filnavn".

Herinde kan du vælge hvordan du vil bygge filnavnet op på din faktura (hvilket faktisk er dejligt, for så kan man se på filnavnet hvem kunden er... ) OG... ikke mindst angive hvilket felt C5 skal hente e-mail adressen fra.

Klik i feltet "E-mail" og vælg "Receivermail".

MVH
Dan Johansen
www.consona.dk