Avatar billede viktoria Praktikant
03. februar 2014 - 18:25 Der er 5 kommentarer

Generelt

Hvorfor kan jeg ikke sende mail fra bankers, foreningers eller andre hjemmesider? Kopierer jeg derimod adressen, og sender den fra min egen mail, er der ingen problemer. Bruger F-Secure, kan det være den? Med venlig hilsen
04. februar 2014 - 07:01 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hvilken MAIL program er dit 'foretrukne' ?

---

Hvad er 'fejl' beskeden ?

---

Har ikke noget med [F-Secure] at gøre ...
Men svar/kommenter ovenstående, så får du fidusen ;-)
Avatar billede viktoria Praktikant
04. februar 2014 - 19:21 #2
Der er ingen fejlbesked, boksen med mailadr. dukker simpelthen ikke op.
Hvor skriver jeg, hvilket styresystem jeg har, som du kan se, er jeg ikke nogen ørn.
Bruger Gmail.
Med venlig hilsen
05. februar 2014 - 19:19 #3
...sender den fra min egen mail...

... altså den INTERNET baserede GMAIL direkte på Internettet ?
Avatar billede viktoria Praktikant
05. februar 2014 - 19:25 #4
Ja
05. februar 2014 - 19:49 #5
... det mener jeg ikke at man kan få den til i den WEB baserede ...

Andre i denne tråd måske ?

---