Avatar billede tsch Nybegynder
03. februar 2014 - 17:47 Der er 5 kommentarer

Langsom outlook 2010

Kære Alle eksperter.

Jeg har installeret outlook 2010 på min pc. Alt virker, men den er bare så langsom til at åbne.
Når jeg taster/klikker på ikonet "outlook" åbner den med det samme indlæser profil meget hurtig, men så går den igang med at "behandle" og det tager mellem 80 og 100 sec.! det er altså lang tid.
Hvad kan/skal jeg gøre for at afhjælpe problemet?

På forhånd tak for hjælpen

Teddy Schnefeldt
04. februar 2014 - 07:02 #1
Har du MANGE E-mailer (Fint Dænsk ikk' ?) i din Indbakke ?
Avatar billede tsch Nybegynder
04. februar 2014 - 12:21 #2
Hej Larry

Nej jeg har ikke mange i min indbakke ,men havde mange i min bakke med slettede filer. Dem har jeg nu slettet. Det hjalp heller ikke.
Avatar billede petert Forsker
04. februar 2014 - 17:09 #3
Hej jeg har ligge det samme problem.
Jeg har prøvet at køre rep fra original installations CD. men uden dette hjalp
Mit skete fra den ene dag til den anden.
Jeg kører Win 7 Pro.
Normalt når min startede OK
kom ned småt
Starter...
Behandler..
Indlæser..
Nu står
Starter ......... i lang tid
Giver dette noget info til nogen.
MVH
Petert
Avatar billede petert Forsker
12. februar 2014 - 16:55 #4
Denne fejl var hos mig fordi programmet Mobil Me control drænede det hele.
Jeg har fjernet dette i programmer.
så er hastigheden tilbage
Avatar billede tsch Nybegynder
20. marts 2014 - 16:41 #5
Hejsa alle mine gode eksperter.

Løsningen på mit problem fik jeg ordnet på den måde, at jeg afleverede min pc. til en pc. reparatør. Den fik en grundig rensning, computeren blev som ny. Så nu er den fixed.

Mvh
Teddy