Avatar billede LM23 Nybegynder
02. februar 2014 - 18:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er det plads til det her i mit BitFenix Prodigy Mini-ITX kabinet?

Er der plads til alt det her i et BitFenix Prodigy Mini-ITX kabinet? Har nemlig hørt at det er lidt lille :i
GPU: GeForce GTX 780 TI
CPU: Intel Core i7
RAM: 8 GB
Bundkort: (Ved ikke hvad der er godt, tager gerne imod forslag)
Køler: (Ved heller ikke, men tænkte noget Corsair)
Harddisk: Ihvertfald 1TB

...jeg er ikke den mest tekniske som i nok kan se :I
Avatar billede Fido-dk Juniormester
02. februar 2014 - 19:14 #1
Som udgangspunk er der plads til det du nævner, men prøv og se youtube eller på bitfenix's hjemmeside, der skriver/viser de hvad der er plads til.

Hvis grafikkortet er langt kan man fjerne en harddisk holder.

/Fido-dk
Avatar billede LM23 Nybegynder
02. februar 2014 - 20:11 #2
Okay, men ved du om der er plads til at putte et 780 TI mere i, som SLI, eller bliver det for meget?
Avatar billede chalde Seniormester
03. februar 2014 - 06:36 #3
#2 Mini-itx har kun en PCIe port. For SLI skal du op i Prodigy M, som er et Micro-atx kabinet. Så er der mulighed for SLI.
Avatar billede Fido-dk Juniormester
03. februar 2014 - 10:50 #4
Som chalde skriver er der ikke fysisk 2 porte på et itx bondkort.

og med mindre du bare har for mange penge eller skal køre 4k så vil et kort være fint.

/Fido-dk