Avatar billede petersen7913 Forsker
26. januar 2014 - 21:05 Der er 1 løsning

Sony Erikson Xperia - kontakter vises ikke

Jeg har en Sony Erikson Xperia mini-pro.

Jeg har lige ryddet op i en masse af det ragelse, der lægger sig ind når man henter apps ind på den. Og så har jeg nok ryddet for meget op :(

Når jeg vil se en kontakt kan jeg godt få hele listen frem og jeg kan søge i listen. Men når jeg klikker på den ønskede kontakt for at åbne den sker der intet.

Så hvad SKAL jeg ha liggende for at kunne åbne en kontakt? Jeg har bl.a. slettet alt med twitter og facebook, da jeg aldrig bruger det. Kan det være det?

Alle forslag modtages, det er .... træls ikke at kunne få fat i folk.
Avatar billede petersen7913 Forsker
05. marts 2014 - 10:05 #1
Lukkes