Avatar billede skagensrose Nybegynder
24. januar 2014 - 16:21 Der er 2 kommentarer

Blaat skrivebord, kaos i dansk tastatur, ingen outlook, ingen officeprogrammer, alle dokumenter|billedfiler er vaak

Hej

HJAALP! Er lige gaaet i gang med 8. sem. paa Journalisthoejskolen og saa sker det her. SU raakker IKKE til en ny pc nu...

Jeg har en gammel Acer med Windows XP. I nogen tid har jeg vidst, at jeg skulle rydde op i c/drevet, fordi der n;sten ikke var mere plads, men i dag gik det helt galt.

Startmenuen er kun default, alle dokumenter er vaak, tasturet opfoerer sig som om, det er amerikansk. Bl.a.ingen Aa, Oe eller Ae. Jeg kan ikke tilgaa min outlook, det virker i det hele taget, som alt er droslet ned til et minimum.
Jeg har koert diskoprydning, og fjernet de programmer, som jeg kan undvaere. Jeg har forsoegt at systemgendanne, men jeg faar ikke lov til at vaelge en anden dato end i dag.

Jeg haaber SAA meget, at der er en, der kan hjaelpe mig med det her...udover point, stiller jeg gerne op med mine journalistiske eller kommunikative kompetencer til noget, som du har brug for paa et tidspunkt.
Avatar billede Watson Nybegynder
24. januar 2014 - 18:10 #1
Hvis du ikke kan gendanne er det jo ikke særlig godt. Har du prøvet at formatere?

Hvis det er, så husk at have det du nu har på computeren gemt et andet sted som på et ekstern HD
Avatar billede skagensrose Nybegynder
25. januar 2014 - 00:33 #2
Nej Watson, det er ikke godt...alle filer er tilsyneladende vaek. Jeg ved ikke, hvad pokker jeg skal goere.