Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
24. januar 2014 - 16:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BÆRBAR FRYSER

Hej

Har en HP DV9000 som fungere ''fint'', men engang imellem sker der det at bærbaren fryser, og det kan ske når som helst som om jeg bare tjekker en mail eller spiller et krævende spil. Men når den fryser er det ca. i 10-15 sek (på en dårlig dag i flere minutter)og lige pludselig siger den ''bip'' ''bip'' og så kører den igen som intet var sket. Nogle der kan forklare mig hvad problemet kan være ?
by the way er alle drivere fuldt opdateret.
Avatar billede balls Nybegynder
24. januar 2014 - 19:52 #1
det sker også på min Bærbar, ved ikke helt hvorfor. men min fryser bare for altid, så man bliver nød til at slukke og tænde computeren
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
09. maj 2014 - 17:29 #2
..