Avatar billede kaerlighed Nybegynder
22. januar 2014 - 13:18 Der er 8 kommentarer

Hvordan gemmes en Google Maps rutevejledning med blå rutelinie, så den kan kopieres ?

Jeg ønsker at kunne gemme en Google Maps rutevejledning incl. den blå linie ,der forbinder 2 destinationer på min pc i STOR størrelse,således at den efterfølgende kan kopieres på A4 papir på min kopimaskine.
Jeg vil være taknemmelig,hvis der skulle være nogen, der har en løsning, som de vil dele med mig. Tak
Avatar billede kaerlighed Nybegynder
22. januar 2014 - 14:59 #2
det er jeg slet ikke gearet til.Under downloaden skulle jeg flere gange afkrydse diverse ting, der skulle overtage min browser.Alligevel ender jeg nu op med at Bing har overtaget min Google forside  + en kæmpe blinkende reklame med titlen : Update Win 7 drivers . SHIT !!!!
Jeg kan ikke finde disse under fjern programmer.
Kun hvis jeg søger i "søg i alle programmer og filer" kan jeg se printkey, men kan ikke åbne det!!!
Jeg vil være glad for at du hjælper mig med at få slettet print key og alt hvad det har slæbt med sig.

Er der nogen ,der har en løsning ,der kan klares af Google internt ,ville jeg blive glad
Avatar billede madklub Guru
22. januar 2014 - 15:32 #3
Hvis du har windows 7 kan du bruge 'klippeværktøj'.
Avatar billede kaerlighed Nybegynder
22. januar 2014 - 16:01 #4
Jeg har Windows 7,men hvordan high-lighter jeg "klip" under rediger ?
Avatar billede eurositi Ekspert
22. januar 2014 - 16:27 #5
Programmet, som Madklub snakker om, ligger i Windows Startmenu under Tilbehør > Klippeværktøj.
- Start programmet
- Klik Anullér (luk ikke programmet)
- Gå tilbage til Google Maps og indstil kortet som ønsket
- Klik på Klippeværktøjets ikon på proceslinijen
- Vælg Ny > Rektangulært klip
- Indram det ønskede område med musen
- Gem det indrammede som en fil
- Åbn denne PNG/JPG fil i f.eks. Windows billed/fax fremviser (højreklik)
- Vælg billedudskrift (Helsidet)
- Skriv ud
Avatar billede Minikai Nybegynder
22. januar 2014 - 17:04 #6
Det er jo sådan, at man ikke blot skal klikke næste, når man downloader et gratis program. Mange vil (naturligvis) forsøge at komme med på din PC og gerne få penge for det. Men læs instrukserne undervejs, inden du klikker næste.
Jeg har selv lige prøvet det angivne link uden problemer, når man tænker sig om.
Avatar billede kaerlighed Nybegynder
22. januar 2014 - 17:09 #7
1000 Tak. det virker. Let og ligetil. Tak
Avatar billede kaerlighed Nybegynder
22. januar 2014 - 17:10 #8
Du skal ihvertfald have mange tak for at ville hjælpe