Avatar billede lurup Ekspert
21. januar 2014 - 00:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kontakter personer på 20 telefoner

Hvordan kan man lave så alle medarbejder på mit arbejde kan få de samme 100 kontakt personer på deres smartphone ??

det er både iphone og andre smartphone
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. januar 2014 - 00:34 #1
Der er masser af muligheder - og programmer som mobiledit - moborobo - outlook - outlook express.

Så gar kan du ligge kontakterne på et simkort - jeg har endnu ikke mødt en mobiltelefon der ikke kan kopiere fra simkort til telefon- det kan de selv når det ikke er smartphones.
Avatar billede lurup Ekspert
21. januar 2014 - 01:26 #2
Kan jeg sende en sms med det hele på ??
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
21. januar 2014 - 10:00 #3
Du kunne jo blot lave en hjemmeside hvor telefonnumrene står på .. så kan dine medarbejdere gå ind på den hjemmeside og trykke på nummeret og så ringer telefonen op..
Avatar billede lurup Ekspert
04. februar 2014 - 22:03 #4
Lukket
Opretter en gmail konto og tager den derfra