Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
20. januar 2014 - 13:15 Der er 2 kommentarer

Grafisk tegnplade

Hej Eksperter.
Jeg overvejer lidt at købe en billig tegneplade til computeren til min uddannelse. Men skal sådan set kun bruge det til at tegne i Onenote med når jeg skal tegne nogle skitser. Nogle der ved om det kan lad sig gøre med sådan en her:
http://www.pixmania.dk/tegneplade/trust-flex-design-grafisk-tegneplade-digitizer-stylus-15-5-x-11-9-cm-kabling-usb/07290543-a.html?ectrans=1&CJURL=http%3A//ea.pixmania.dk/dynclick/pixmania-dk/%3Fetf-publisher%3DPricerunner_Commission_Junction_DK#CodePromo=oui&srcid=86

Uden at jeg skal til at gemme det, skal kunne tegne direkte i Onenote.

Nogle der ved om det kan lad sig gøre og om det er svært at sætte op..
Avatar billede Watson Nybegynder
20. januar 2014 - 18:26 #1
Hej Dolc.

Personligt bruger jeg en tegneplade fra Wacom, som jeg er fuld tilfreds med. Jeg kender desværre ikke tegnepladen du giver et link til, men jeg kan fortælle at det er ret så nemt at sætte det op. Det er som en ekstra mus, du har bare bedre kontol over det :)
Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
21. januar 2014 - 07:27 #2
Jamen har jeg også overvejet sådan en.. Men skal være 100 på jeg kan bruge den i Onenote til at tegne med ellers kan jeg ikke bruge den.. ved du om Wacom kan det ?