Avatar billede Christoffersen Nybegynder
16. januar 2014 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Manglende drivere

Jeg har mistet drivere til følgende.

Imaging Devices

usb Device

PCI to cardbus bridge.

Og har ikke CD fra installationen, er det muligt at downloade driverne fra nettet.

Jeg kører med XP
Avatar billede Jensen DK Novice
16. januar 2014 - 18:00 #1
hent og brug slimdrivers til at finde det du mangler
http://programmer.downloadcentral.dk/?SlimDriversFree/Drivers/Diverse/4600
Avatar billede Jensen DK Novice
16. januar 2014 - 18:02 #2
Og ellers fortæl hvad det er for indmad der sidder i din PC.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
17. januar 2014 - 17:27 #3
Jeg har downloadet Slimdriver, men når jeg vil genindlæse driverne, kommer den og siger at jeg skal sætte CD'en ind, og den har jeg ikke, er det ikke muligt at hente driverne fra nettet.

Indmaden i min PC, hvor finder jeg de oplysninger, på forhånd tak
Avatar billede Jensen DK Novice
17. januar 2014 - 18:27 #4
Kan ikke forstå har aldrig haft de problemer, sikker på at du gør det rigtigt.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
18. januar 2014 - 11:16 #5
Ja du har ret, jeg var for hurtig, og gik ind i programmet "restore" i Slimdriver, det har jeg nu og tilsyneladende virker det, så mange tak for hjælpen
Avatar billede Jensen DK Novice
18. januar 2014 - 13:40 #6
Lægger et svar som du så kan acceptere med point husk flueben i firkanten først.