Avatar billede mortenhkn Nybegynder
10. januar 2014 - 13:49 Der er 3 kommentarer

TV som PC skærm via VGA

Hej håber at i kan hjælpe mig med et problem.

Jeg har en PC som jeg gerne vil har sat til mit TV.

Jeg starter min PC op og alt virker lige op til at velkomst billedet kommer frem så går mit TV i sort, PC'en køre stadig men billedet kommer bare ikke frem.
Har så prøvet at starte op i fejlsikret tilstand har starter den så helt op uden problemer.
PC/TV er ikke nyt for mig men det her har jeg dog aldrig været udefor før.
Jeg bruger et VGA kabel meller PC og Skærm.

Håber at i kan hjælpe mig.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
10. januar 2014 - 13:53 #1
Måske du skal dele din skærm med Tv'et ...
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. januar 2014 - 16:05 #2
Måske skal du ændre på opløsningen
http://gratisupload.dk/vis_billede/706142/
Avatar billede 220661 Ekspert
10. januar 2014 - 17:22 #3
Enig i #2 hvis du kun bruger tv skærm.
Du burde kunne rette den så den passer til dit tv fra fejlsikret tilstand, og når du så genstarter pc burde det virke når driveren loades.

Kører du både med pc skærm og tv skal disse ændringer gøres fra skrivebordet, så opløsningerne på begge skærme er den rette.
Herfra kan du så skifte mellem skærmene