Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
08. januar 2014 - 12:41 Der er 1 løsning

Vejledende løsninger til erhvervsjura?

Hey guys,

Jeg skal til skriftlig eksamen i Erhvervsjura her på fredag, og vil i den forbindelse gerne se eksempler på vejledende løsninger til forskellige opgaver. Problemet er at jeg kun kan finde bøger og hæfter med en masse opgaver og ingen løsninger, så jeg har ingen mulighed for at tjekke, hvordan en besvarelse kan stilles op, eller om det jeg har lavet, er rigtigt.

Er der nogen der kender bøger eller i bedste fald E-bøger i Erhvervsjura, som har både opgaver OG vejledende løsninger?
Avatar billede dragonxd7 Nybegynder
08. januar 2014 - 14:58 #1
løst