Avatar billede michellechanel Nybegynder
08. januar 2014 - 10:39 Der er 2 kommentarer

HJÆLP TIL FACEBOOK!!!

Hjæææælp.
Min Mac genstartede fuldstændig sig selv i går og satte datoen tilbage til d. 2/5/2006 - dette har jeg rettet op på. Da jeg så i dag skulle på facebook så det hele enormt mærkeligt ud. Det er helt hvidt og med tynd blå skrift. Derudover er det hele placeret i venstre side af skærmen???? Når jeg forsøger at trykke på nogle af overskrifterne som "forside" og "indbakke" sker der INGENTING. Ville gerne sætte et screenshot ind af det, men ved ikke hvordan man gør.
I må meget gerne kontakte mig på chanel.michelle@hotmail.com - så kan jeg sende et billede.

V.h, Michelle
Avatar billede superduperluper Nybegynder
08. januar 2014 - 16:16 #1
Prøv og genstart din computer :)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2014 - 18:22 #2
Jeg er ikke selv Mac bruger, men kan læse at man kan tage backup og evt gendanne med noget der hedder Time Machine.
Er det noget du er bekendt med, og har brugt på noget tidspunkt.
http://support.apple.com/kb/ht1427?viewlocale=da_DK