Avatar billede pinhigh_brian Novice
07. januar 2014 - 09:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mailserver på NAS

Hej,

Ville blot høre om der er nogle der har erfaringer med de mailserver løsninger som findes på f.eks. synology NAS. Vil gerne have den til at hente pop mails. Efterfølgende skal outlook klienter så koble op mod den for mail sync.

Hilsen Brian
Avatar billede MADOlsen Forsker
07. januar 2014 - 10:00 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. januar 2014 - 10:32 #2
Avatar billede pinhigh_brian Novice
07. januar 2014 - 18:20 #3
Skylder jeg dig noget poko.
Hvis ikke, hvad mener du så med dit indlæg ????
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. januar 2014 - 19:33 #4
Du kan jo åbenbart ikke finde ud af hvordan så det var såmænd  bare for at hjælpe dig!
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/pinhigh_brian
Avatar billede pinhigh_brian Novice
07. januar 2014 - 19:41 #5
Hej Poko1

Ved udmærket godt hvordan, men der er intet afsluttet som der skal gives point for. Jeg kiggede narturligvis i listen da i demonstrativt sendte mig et link. Der var en enkelt som egentlig ikke var løsningen jeg søgte efter, den er nu afsluttet.

Så hvis i selvfede ekspertkonger ellers ville komme med en kollegial kommentar til mit indlæg så skal i være mere end velkomne.

Mener ikke at huske, at det hele kun går ud på at skrabe point sammen. Kan man sælge dem for rigtige penge nu om stunder ?

En god kommentar giver jeg da gerne 10.000 point ud til.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. januar 2014 - 21:23 #6
Halløj.

  Jeg synes da, det ser ud til at Synology understøtter det du efterspørger:

http://www.synology.com/da-dk/support/tutorials/448

De bedste hilsner
Avatar billede pinhigh_brian Novice
08. januar 2014 - 08:17 #7
Hej CRKrogh

Tak for svar. Jeg har dog fuldstændig styr på hvad den kan. Men har du nogen erfaring med skidtet. Funker det, er det møg besværligt at sætte op etc ?

Hilsen Brian
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. januar 2014 - 08:50 #8
Der må jeg være dig svar skyldig. Jeg legede selv med tanken om at lade et NAS tage sig af min mail, men har en (serverbaseret) løsning kørende nu i stedet, da en microserver med RAID, hotswap af diske m.v. kan fåes for 1250,- incl. moms.
Avatar billede pinhigh_brian Novice
08. januar 2014 - 10:16 #9
Helt ok CRKrogh
Vælger nok også selv en anden løsning.