Avatar billede ZeBa Ekspert
03. januar 2014 - 03:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation

Har lige anskaffet en Brother HL-20, som efter sigende kan køre trådløst. Men jeg er ikke ingeniør, så jeg har ikke den ringeste anelse om, hvad jeg skal svare, når jeg bliver spurgt, om jeg vil skifte firewall indstilling, eller jeg vil fortsætte med den første, men den er default, så den vælger jeg.
Men nu bliver jeg så spurgt, om mit accesspoint understøtter WPS eller AOSS, og hvor helvede skulle jeg vide det fra???
Nej er default, så det vælger jeg, og nu bliver jeg så bedt om oplysninger om trådløs sikkerhed (SSID/ESSID) - og jeg er stadig ikke ingeniør.
Nogen der kan hjælpe en håbløs amatør?
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. januar 2014 - 03:48 #1
Har Windows 8, og det fulde navn for printeren er HL-2135W
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. januar 2014 - 03:50 #2
Skal signaler fra pc til printer gå via mit Stofa modem?
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. januar 2014 - 04:54 #3
Aner ikke, hvad jeg gjorde, men nu virker det sgu!