Avatar billede kinga1234 Nybegynder
30. december 2013 - 17:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hej folkens jeg har brug for lidt hjælp

kan ikke huske hvordan jeg udvælger kunder i min database som bor i vejle, Fredericia og Kolding  som jeg skal bruge til brevfletning

kan sende det på jeres mail hvis nogen af jer kan huske hvordan man gør:)
Avatar billede supertekst Ekspert
30. december 2013 - 17:29 #1
Hvad med en forespørgsel?
Avatar billede mugs Novice
30. december 2013 - 18:32 #2
en forespørgelse er det eneste rigtige som tidligere foreslået. evt. kan du under bynavn eller postnummer indsætte et kriterie således:

[Indtast postnummer]

så vil du når foreespørgslen køres blive promptet for en indtastning.
Avatar billede terry Ekspert
30. december 2013 - 19:39 #3
something like:
SELECT * from YourTable Where postNR IN(7100, 7000, 6000)
Avatar billede kinga1234 Nybegynder
30. december 2013 - 20:20 #4
hej  må jeg få din mail og sende det så du kan lave det for mig?
Avatar billede kinga1234 Nybegynder
30. december 2013 - 20:27 #5
mugsend lige dit mail på mit nummer 28495554 så kan jeg sende det til dig som du skallave sådan at  jeg kan flette det i brev som jeg har , der skal kun udvælges kunder fra Kolding, Fredericia,  og vejle .

please det vil være en stor hjælp for jeg skal på arbejde snart