Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. december 2013 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brug SD kort i XCover2

Jeg har erhvervet mig en Samsung XCover 2 og har sat et 2 GB micro SD kort i den, men så vidt jeg kan se så bruger programmerne ikke det til at lagre data som de gjorde på min gamle XCover
Er der noget jeg kan stille på så det sker?

Jeg kan heller ikke finde min navigation på den - nogen forslag til alternativ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. december 2013 - 14:03 #1
Min Samsung vil ikke køre med SD kun med SD HD.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. december 2013 - 15:00 #2
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
26. december 2013 - 16:37 #3
Det kan jeg da også se - det er helt hen i hampen at antage at bare fordi man gerne vil have en solid telefon, så har man ikke brug for plads.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
07. februar 2014 - 17:13 #4
Lukker da det åbenbart er et problem skabt af fabrikanten som ikke skal kunne løses