Avatar billede Bustamove Nybegynder
25. december 2013 - 01:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærm går i sort ved start af spil.

Hej hver gang jeg starter et spil som fx. World of warcraft, Counter strike: Global Offensive, Smite, League of Legends. Så går min skærm i sort og lige meget hvor meget jeg bevæger musen osv sker der ikke noget, og det hjælper heller ikke at tænde og slukke for skærmen så får man bare beskeden "No Signal" og går i sort igen. Dette har været et problem i flere måneder men her på det sidste er det blevet meget værre. Jeg har prøvet at tage tid på hvor lang tid der går før den går i sort, når jeg har åbnet et spil og det er max 15minutter, nogle gange mindre. Mener jeg lige har opdateret mit skærmkort, så det burde ikke være det.
Er der nogen der har nogle ide om hvad der kan være galt og måske kan løse dette problem?

Her er lidt info om min pc, ved ikke om man får brug for det.

Processor:    Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz, 3601 Mhz, 4 Kerne(r), 4 Logisk(e) processor(er)

Skærm:
Navn    NVIDIA GeForce GTX 560
Korttype    GeForce GTX 560, NVIDIA-kompatibel
Opløsning    1920 x 1080 x 60 hertz
Bit/Pixel    32

Tak på forhånd.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2013 - 10:58 #1
Hej.
Det er ikke tilladt at have flere spørgsmål kørende om samme emne.
http://www.eksperten.dk/spm/989556#reply_8106739
Du bør lukke et af spørgsmålene
Avatar billede Bustamove Nybegynder
25. december 2013 - 15:03 #2
Nå ok, troede ikke jeg havde posted det rigtige sted første gang, men så vil jeg gerne lukke den her i hardware/Skærme. Hvordan gør man?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2013 - 18:54 #3
du lægger dit næste indlæg som "svar" og accepterer dit eget svar
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Bustamove Nybegynder
25. december 2013 - 23:49 #4
sdads