Avatar billede Slettet bruger
21. december 2013 - 05:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spor efter afspilning af video

Jeg har smugkigget et familiemedlems private videoer på vedkommendes computer (som jeg havde fået lov at låne!). Det var private videoer af en karakter det "nok" ikke er meningen jeg skulle have set. Fandt dem tilfældigt.

Nu er jeg så kommet til at tænke på om han på nogen måde kan se de har været afspillet. Han er nemlig computer nørd. Efterlader Windows noget sted spor af video der er blevet afspillet??

På forhånd tak.
Avatar billede sve80 Nybegynder
21. december 2013 - 08:20 #1
Hvis pc'en kører Windows, og der blev anvendt Windows Media Player til afspilningen er du muligvis i problemer. Standardindstillingerne viser nemlig 'recently played' i en menu, så man har nem adgang til dem. Der vil den vise at de har været afspillet for nyligt...

Men omvendt, hvis man låner en pc ud, hvor der ligger den slags og flyder uden nogen form for beskyttelse mod uautoriseret adgang, må man vel næsten tage udgangspunkt i, at vedkommende ønskede du skulle finde det..?
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2013 - 14:44 #2
Ok.

Jeg tvivler på det er noget han 'ønskede' jeg skulle se. :|
Avatar billede eurositi Ekspert
16. januar 2014 - 21:44 #3
Et godt, klassisk oprydningsprogram som CCleaner kan slette afspilings-historikken fra de fleste medieafspillere. Mig bekendt kan de fleste populære medieafspillere (VLC, WMP, MP Classic osv.) også konfigureres til ikke at gemme historik.