Avatar billede Caso Praktikant
18. december 2013 - 21:09 Der er 1 løsning

Samkøring/synkronisering væk i Windows 8

Hej ! Jeg har et problem som jeg desværre ikke er dygtig nok til at slippe af med ! Jeg har en stationær, og en bærbar PC, begge af nyere dato, og begge med Windows 8.1 Mit problem er at det meste ad det der bilver lavet/udført på den stationære, samtidig sker på den bærbare, og det er jeg rimeligt træt af ! Eksempelvis er det når jeg laver en ny genvej på den stationære (på skrivebordet) så kommer den samme på den bærbare. Dette er også hvis der opstår fejl. For nylig fik jeg den fejl at der kom en masse uønskede faner op når jeg åbnede min web-browser (Google Chrome) Næste gang jeg så skulle bruge den bærbare var de f... også på den. Efter lidt besvær fandt jeg heldigvis ud af at fjerne dem jeg ikke ønskede. Det gjorde jeg på den stationære. Da jeg så gik på den bærbare, var det også i orden på den. I det tilfælde var det jo meget godt, men jeg vil da nødig have at fejl opstår på dem begge ! Jeg har ikke selv gjort noget for at det skulle være sådan, så jeg forstår ikke lige hvordan det er sket. Er der et sted i Windows 8 hvor sådan noget kan slås til/fra ? Jeg skal måske også lige nævne at de begge kører på mit trådløse/interne netværk. Kan det være derfor ? Jeg vil blive utroligt glad hvis nogen kan hjælpe. På forhånd tak !
Avatar billede Caso Praktikant
02. januar 2014 - 15:43 #1
Jeg har fået hjælp til at løse mit problem ved et teknikerbesøg. jeg kan desværre ikke beskrive hvad det blev gjort, men løst er det altså.