Avatar billede Vesfi123 Nybegynder
16. december 2013 - 22:55 Der er 1 kommentar

Min iPhone er slået fra. Hvad gør jeg?

Hej. Min iPhone er slået fra da jeg har glemt min kode, og har skrevet den forkert flere gange. Har jeg mulighed for at slå den til, uden at bruge iTunes?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2013 - 23:20 #1
Det har du spurgt om i et tidligere spørgsmål du oprettede. Og det er der kommet svar tilbage i.
Du må nemlig heller ikke have to identiske spørgsmål kørende samtidigt, så derfor skriv dit næste indlæg her som svar og accepter dette svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo