Avatar billede MartinStruve Nybegynder
29. november 2013 - 19:20 Der er 9 kommentarer

Problem med mus i spil/programmer

heej jeg skriver ind fordi jeg har et lille problem med min mus både min touch mus på min bærbar og min mus som køre via usb.
Det er sådan at vær gang jeg fx skal skyde i counter-strike så skal jeg klikke 7 gange for at få den til at skyde eller hvis jeg er inde i et andet program fx Fl Studio så skal jeg trykke mange gange for at den reagere. hvad kan dette problem være? har taget en fejlfinding 5 gange nu og opdateret alle mine drivere og alt hvad der sådan set kan opdateres. :D
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. november 2013 - 22:25 #1
Ænten er din computer maget langsom, eller også er der noget galt med din mus.

Hvor maget kapacitet har din computer og hvor maget har du åben?.
Avatar billede MartinStruve Nybegynder
30. november 2013 - 06:12 #2
Altså det er ikke min usb mus det er galt med. det er generelt min mus på bærbar altså touchpad der ikke virker ordentlig in game. altså jeg skal trykke et par gange før den reagere.
(:
har en asus intel(R) Core(TM) i7-3630QM CPU @ 2.40GHz
8 GB RAM
64-bit
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
30. november 2013 - 14:51 #3
Du kan prøve at rense din computer med ccleaner og derefter diskfragmentere den.

Her kan du downloade ccleaner: http://download.cnet.com/CCleaner/?part=dl-&subj=dl&tag=button

Så dan diskfragmentere du din computer:
http://m.youtube.com/watch?v=QT_zSS9jr0k
http://m.youtube.com/watch?v=YJONTFN1I_0
http://m.youtube.com/watch?v=7KDJ0XkphV4
Avatar billede MartinStruve Nybegynder
01. december 2013 - 18:10 #4
har ccleaner (: og hvis jeg diskfragmentere mister jeg så ting på min com som programmer osv ? (:
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
02. december 2013 - 14:56 #5
Nej, du mister ikke noget ved diskfragmentering, diskfragmentering rydder op på din computer så den hurtigere kan finde tingene.
Avatar billede DKalexDK Nybegynder
08. december 2013 - 10:31 #6
Har du tabt din mus meget og er det razer? Har også en mus hvor mit venstre klik ikke virker rigtigt (skal trykke på knappen 4-5 gange før den reagere). Jeg har ikke lavet noget med musen, udover at have tabt den et par gange. Den er godt nok razer, men jeg ved ikke om det har noget med det at gøre?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. december 2013 - 14:06 #7
Det er maget nemt at finde ud af, du prøver bare at sætte en anden mus til, og hvis den anden mus virker så er det fordi den mus du bruger er gået lidt i stykker, så du skal bruge en anden mus.
Avatar billede MartinStruve Nybegynder
24. december 2013 - 22:44 #8
venner venner venner det er jo ikke min usb mus kun vi snakker både usb mus og touch pad mus på bærbar så det er ikke min "mus" det er galt med (:
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
24. december 2013 - 23:22 #9
Når der sker det med din mus igen, så prøv lige at starte joblisten og se hvor mange procent CPU og RAM din computer bruger, og så lige skrive hvor maget kapacitet din computer, og hvor maget CPU og RAM din computer bruger.