Avatar billede lovebuine Mester
29. november 2013 - 04:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

samsung S3 firmware problemer

min tlf er rooted pga Cerberus tyverisikring, men det gør at OTA ikke virker og når jeg prøver at opgradere via Kies, så henter den godt nok firmware men mister kontakt til min telefon og så sker der ik mere. og er nød til at tage batteriet ud.

jeg har en GT-I9300 version I9300DXEMB1 android version 4.1.2 vil upgradere til 4.3.

hvad gør jeg her for at få 4.3?
Avatar billede madklub Guru
29. november 2013 - 10:55 #1
Jeg havde et problem med at min S3 frøs hele tiden.
Jeg fandt denne: http://www.cahoots.dk/2013/06/samsung-galaxy-s3-fryser-her-er-losningen/
Som så henviste til: http://simonkjones.com/2013/04/08/how-to-fix-a-samsung-galaxy-s3-on-o2-with-the-4-1-2-freeze-problem/#comment-506

Det lykkedes ikke i første forsøg, men nu har den kørt stabilt på 4.3 i 3 uger.
Avatar billede lovebuine Mester
29. november 2013 - 13:33 #2
yes den kan jeg lige prøve, version 4.3 er åbentbart ik kommet til min tlf endnu, fordi den er købt i the philippines. og den er ikke release endnu, troede jeg faktisk den var, da Kies sagde der var firmware update.
Avatar billede madklub Guru
29. november 2013 - 13:55 #3
Du kan godt ligge 4.3 på. Det er lige meget hvor den er købt.
Du kan bruge en fra United Kingdom fx:
http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-I9300&pcode=0#firmware
Avatar billede lovebuine Mester
29. november 2013 - 16:30 #4
yes okay det vidste jeg ikke, så den dl jeg lige og prøver.
efter man har installeret 4.3, skal man så rooted sin tlf igen? så jeg kan få mit cerberus tyveri sikring til at virke igen?

4.3 sletter vel alt på telefonen?
Avatar billede madklub Guru
30. november 2013 - 09:33 #5
Ved ikke. Fortæl hvad du finder ud af.
Avatar billede lovebuine Mester
08. december 2013 - 04:12 #6
så kan denne tråd lukkes.

jeg brugte guiden her
http://simonkjones.com/2013/04/08/how-to-fix-a-samsung-galaxy-s3-on-o2-with-the-4-1-2-freeze-problem/#comment-506

jeg update fra 4.1.1 til 4.3 og min S3 var rooted, var nemt via Odin hvis man følger guiden, man mister ingen data, sms eller noget.

dog mistede jeg min rooting af min tlf, så den skulle rootes igen.

stor tak til madklub.