Avatar billede casoe84dk Nybegynder
26. november 2013 - 00:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 vil ikke vise indhold af den ene harddisk efter reinstall

Hej Eksperten

Jeg vil høre om der er nogen der kender en løsning til det problem min computer har fået efter geninstallering af windows.

Den ene af mine harddiske siger den er fremmed og dynamisk.
( Se screenshoot https://www.dropbox.com/s/kaot4x72jcryujc/harddisk%20problem.jpg )

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvordan jeg kan komme til indholdet, idet at alle mine dokumenter og vigtige filer ligger på den harddisk.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. november 2013 - 07:35 #1
Prøv at hente Aomei den Frie version.
Her kan du konvertere dine drev.
http://www.disk-partition.com/download-home.html
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. november 2013 - 07:41 #2
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
26. november 2013 - 07:45 #3
Mange tak for dit forsøg på og hjælpe, desværre siger den i den frie version at den ikke understøtter dynamiske harddiske
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
26. november 2013 - 08:06 #4
poko har du mulighed for og ligge et svar?
Det ville nemlig normalt have virket ved normale diske.

Fik dog lige et opkald hvor personen kunne hjælpe mig, og han importerede disken med en eller anden command line kommando, men sagde dog også at jeg bare skulle bruge importer fremmed disk en anden gang, idet at windows tog den som fremmed disk ( tidligere raid disk ).
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. november 2013 - 08:21 #5
Jeg forstod heller ikke hvorfor den fremstod som den gjorde! normalt ville den være Grøn markeret.
http://gratisupload.dk/vis_billede/704556/
Jeg samler ikke point.
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
26. november 2013 - 09:46 #6
lukket