Avatar billede moabou88 Mester
22. november 2013 - 12:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

konvertering af mp3 musikfliler

hvordan er originale cder brændt?

hvordan kan man selv brænde sine cder "originalt" så de kan afspilles i min bil radio?

og til sidst nogen der kan hjælpe med at oversætte det der står nedenunder, forstår ikke det hele
Avatar billede moabou88 Mester
22. november 2013 - 12:59 #1
- cder skal overholde  standarden ISO 9660 - level 2, samt Joliet -filsystemet ( single session og multisession

- WMA - filer (windows  Media Audio), kan også afspilles, hvis de ikke derudover  er beskyttet ved  hjælp af  DRM ( Digital Right Management) - systemet. disse WMA filer understøttes ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2013 - 15:56 #2
i fx realplayer kan du vælge Burn, og der formatet (mp3-filer eller audio-cd) Ved audio-cd bliver det som du vil have det.
Der kan også lægges 2 sekunders pause mellem numre, eller fades ind - du vælger selv.
Har du købeversionen kan den også lydudjævne, så alle numre har samme styrke (hvis de fx kommer fra forskellige kilder).
Men basis-versionen er rigeligt til det meste.
http://realplayer.da.softonic.com/
Avatar billede conz Juniormester
22. november 2013 - 16:54 #3
Windows Media Player kan også brænde Audio-CDer, blot ved at vælge burn, også trække sange over i "playlisten".
Avatar billede moabou88 Mester
22. november 2013 - 17:41 #4
Skal jeg så vælge audio cd eller det andet.

Jeg prøver lige dit forslag og ser om det hjælper
Avatar billede moabou88 Mester
22. november 2013 - 17:43 #5
Jamen har prøvet at brænde i media player.

Det løser ik problemet
Avatar billede conz Juniormester
22. november 2013 - 17:58 #6
Hvis du brænder den som Audio-CD i Media Player, og brænder den på en normal CD-R, så kan du spille den i en normal CD-afspiller (fx din bil eller stereoanlæg).
Avatar billede moabou88 Mester
22. november 2013 - 21:30 #7
Det har jeg prøvet.  Men det hjælper ikke.
Kan ik afspille den
22. november 2013 - 22:11 #8
Ref #7: Prøv en anden CD afspiller ?
Avatar billede Beach Mester
23. november 2013 - 08:14 #9
Som larry skriver, prøv en anden spille.
Det er jo ikke sikkert at din spille i bilen vil spise brændte CDér
De fleste nyere spillere både til bil og stue, vil i dag acceptere brændte skiver, mens ældre modeller ikke kan finde ud af at afspille dem.
Så det kunne være der problemet ligger!

//B
Avatar billede moabou88 Mester
23. november 2013 - 15:09 #10
Min tidligere radio kunne godt læse dem

men den nye jeg har købt.  Vil kun tage de originale cder
Avatar billede Beach Mester
24. november 2013 - 05:15 #11
Mærke og model?
Avatar billede moabou88 Mester
21. februar 2014 - 11:03 #12
læg et svar
Avatar billede moabou88 Mester
21. februar 2014 - 11:04 #13
læg et svar
Avatar billede Beach Mester
22. februar 2014 - 17:17 #14
Hmm... Hvem ønsker du svar fra?

//B
Avatar billede Beach Mester
26. februar 2014 - 23:01 #15
Mere hmm... Du ønskede altså svar fra dig selv...!

//B