Avatar billede kta38 Juniormester
18. november 2013 - 17:26 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Tablet og hvad de flade pcér ellers kaldes??

Hej.
Jeg skal have fat i en Tablet eller lign. til rejsebrug.
Pris leje omkring 1500- 2000 kr.+-
Hvad har I af foreslag?

På forhånd tak
Anders
Avatar billede pstidsen Novice
18. november 2013 - 18:16 #1
Til rejsebrug er 7" at foretrække. I 7" klassen er Google Nexus 7 den bedste til prisen! Den ligger på lige knap 2000 med 16 GB og WiFi. Hvis du ønsker 3G må det ske på bekostning af andet... http://www.redcoon.dk/B481533-Google-Nexus-7-16GB-2013-version_Tablet-PCs
Avatar billede larsen45 Juniormester
19. november 2013 - 10:42 #2
Du skal nok lige finde ud af hvad den skal kunne.

Skal du bruge office pakken rigtigt meget når du rejser, eller er der udelukkede tale om du skal tage nogle notater, og se lidt video og sende lidt mails.

De kan stort set alle sammen tage pdf dokumenter, og andet bog materiale i den stil, men lyd kan der være nået forskel på, og skærm kvaliteten også eller om du skal have en pen også.

Som pstidsen angiver så ville en 7 Tommer eller eventuelt 10,1 være at fortrække til rejsebrug. Jeg synes personligt at samsung har nogle fornuftige priser, kan du klarer dig med mindre er Denver eller medion også en mulighed. Ellers er vi oppe i nogle høje priser hvis det skal være Microsoft Surface udgaver af tablet.

Du kan også begrænse dig lidt i modeller, hvis du er mest til Android styrersystem, fremfor appels ipad eller microsoft.
Avatar billede pstidsen Novice
19. november 2013 - 11:30 #3
larsen45: Hvorfor lægger du et Svar når det du skriver ikke besvarer spørgsmålet 100%?
Avatar billede larsen45 Juniormester
19. november 2013 - 11:51 #4
Jeg ramte bare den forkerte rubrik.
Avatar billede hnrkprst Nybegynder
20. november 2013 - 13:10 #5
Hvis du køber gennem LIGHTINTHEBOX der er et hongkong firma,-så får du diverse varer for 30% og derunder.
Desuden har du varen sendt til din adresse på mindre end 5 dage og transporten er gratis.
Jeg gav selv 156kroner for en 7" tablet der koster 6-900kr herhjemme.

LIGHTINTHEBOX og søg ordet tablet og vælg eventuelt undersøge ordet DANSK SPROG
Avatar billede kta38 Juniormester
22. november 2013 - 16:47 #6
Jeg skal bruge dem til at læse bøger og være på nettet med eller ikke det store krav.
Jeg har kigget på et par stykker:
Lenovo IdeaTab S6000 16GB
Samsung Galaxy Tab 3 10.1 16GB

Lenovo er billigst er den ikke på højde med samsung?
Avatar billede kta38 Juniormester
22. november 2013 - 16:51 #7
Hvor lang er batteri tiden på samsungen?
det skrives at lenovo er 9 timer
Avatar billede kta38 Juniormester
26. november 2013 - 19:26 #8
Hej pstidsen.
Ligger du også et svar som tak for hjælpen.
Avatar billede pstidsen Novice
27. november 2013 - 08:08 #9
Det kan du tro.