Avatar billede jakobi15 Nybegynder
17. november 2013 - 11:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af computer

Hej alle hardware-entusiaster.
Jeg vil gerne opgradere min computer men ved ikke hvad jeg skal købe. Jeg vil gerne have gjort min computer lydløs og forbedre ydeevnen til spil. Så kort og godt hvad skal jeg købe for at den bedste ydelse for pengene.

Mine spexs er:
Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2700K CPU @ 3.50GHz (8 CPUs), ~3.5GHz
Memory: 8192MB RAM
Graphiccard: nvidia gtx 570
Avatar billede cht22 Professor
17. november 2013 - 12:59 #1
Du kan vidst ikke få en computer der er meget hurtigere end det der. Du kan måske sætte lidt flere RAM i, jeg ved ikke om det har nogen betydning, det kommer an på hvad du bruger din PC til.
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
17. november 2013 - 13:05 #2
Ok så det kan altså ikke betale sig at opgradere endnu men jeg vil gerne have gjort den lydløs. Hvad er den bedste måde at gøre det på?
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
17. november 2013 - 14:52 #3
Det ville ikke betale sig, at opgradere din computer.

Men køb en ny køler der larmer mindre, hvis den skal være mere lydløs. Og hvis du skal opgradere din computer, så køb et nyt grafik kort(Behøves ikke). Ellers er der ikke ret meget du kan opgrader.
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
17. november 2013 - 14:54 #4
#1. 8 ram er mere mere end rigeligt
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
17. november 2013 - 16:55 #5
hvilken køler vil i anbefale mig at købe og hvor mange skal jeg bruge?
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
17. november 2013 - 16:56 #6
Og hvis jeg køber et nyt grafikkort kan det så arbejde sammen med mit nuværende. hvis jeg nu fx købte et nvidia gtx 780
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
17. november 2013 - 21:16 #7
Ville ikke anbefale at arbejde med to forskellige grafikkort, der ikke er i samme serie :)

Ang. Køler er jeg ikke helt sikker, men tag og check Arctic Cooling Freezer Extreme REV2 ud. (Her er der et lille review af den----> http://www.youtube.com/watch?v=5Q6_aQQlQkM).

Ellers check den her tråd ud http://computer.bazoom.com/dk/forum/hardware/2699-bedste-og-mest-lydloese-cpu-koeler
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
26. februar 2014 - 15:06 #8
stop
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
26. februar 2014 - 15:06 #9
jeg stopper her tak for hjælpen allesammen :)