Avatar billede bentknudsen Nybegynder
14. november 2013 - 11:04 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installere driveren til HP LaserJet Pro 400 color MFP M475dw

Har købt en ny printer som ovenstående, men kan ikke installere driveren uanset om jeg bruger den medfølgende CD eller downloader driveren fra HP hjemmeside.
Installationen går i stå ved ca. 80% og den melder en fejl, og man kan kun annullere installationen.

Har så downloaded en universal printer driver fra HP hjemmeside og kan nu printe, men kan ikke scanne.
Har nogen haft samme problem og fået det løst ?

Styring er MS Windows 7 Home Premium
operativsystem 64-bit
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2013 - 17:09 #1
Når du installerer, højreklikker du så på filen og kører som administrator?
Avatar billede bentknudsen Nybegynder
15. november 2013 - 15:50 #2
Ja, jeg højreklikker først og kører som administrator, og jeg slår også først Kaspersky antivirus fra for at det ikke skal hindre noget.
Avatar billede juleulven Nybegynder
27. november 2013 - 20:26 #3
Skal din printer tilsluttes USB eller Netværk?

HP er desværre notorisk kendt for, at printerinstallationer kan blive rigtig spændende ... enten fungerer deres procedurer 100% eller også er du FUCKED!

1. fjern HP printere fra enheder og printere
2. afinstallere al HP Printersoftware fra "kontrolpanel\tilføj-fjern programmer
3. genstart computeren
4. kør installationsprogram/sekvens

hvis ikke det virker skal du højst sansynligt ind og "rense" computerens printer-relaterede tjenster (printserver properties\spool folder mv). Dette er dog en lidt mere nørdet fremgangsmåde ...

Jeg vil gerne hjælpe dig med dette men det bliver via noget "teamviewer" af en art da en forklaring simpelthen er for lang/kompleks til txt-besked.

vh Anders Jensen
Xerox Certified Analyst