Avatar billede carlt Seniormester
11. november 2013 - 14:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skype

Jeg forsøgte at oprette mig på SKYPE! (Med en del af min e-mail-adr. som brugernavn)
Men lavede en fejl.
Når jeg efterfølgende forsøger at oprette mig igen, må jeg ikke benytte det samme brugernavn (det er jo brugt en gang!)
Er der mulighed for at kontakte Skype, så jeg kan få slettet det første forsøg og begynde forfra?
Avatar billede LeChox Nybegynder
11. november 2013 - 15:17 #1
Som udgangspunkt tror jeg ikke, at du kan få dem til at slette en konto.

Hvilken fejl lavede du ved oprettelse?
Jeg går ikke ud fra, at det er en fejl i brugernavnet, da du prøver at bruge det samme igen. De fleste andre oplysninger vil jeg da mene kan ændres?

Beklager hvis jeg har misforstået.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2013 - 15:53 #2
bare log ind - så kan du rette dine data der.
Avatar billede carlt Seniormester
24. november 2013 - 09:27 #3
Er der en måde, man kan "genopfriske" sit password?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2013 - 09:39 #4
Har du glemt din adgangskode? - Skype
https://login.skype.com/intl/da/account/password-reset-request
Skift din adgangskode med tre lette trin. Det er med til at skærpe sikkerheden omkring din adgangskode. Skriv din e-mail-adresse herunder. Vi sender dig en ...
Avatar billede carlt Seniormester
01. december 2013 - 18:49 #5
claes57
Tak for hjælpen.
Vil du lægge et svar.
Mvh
carlt
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2013 - 18:52 #6
Bare luk selv...
Avatar billede carlt Seniormester
01. december 2013 - 18:59 #7
Mere tak!