Avatar billede Moobi Nybegynder
10. november 2013 - 11:25 Der er 5 kommentarer

Opstart af digital markedsplads

Kære experter
Jeg er på udkig efter investorer til en ny idé. Et digitalt markedsplads hvor sidens primære funktion er at videresælge kunders/brugers digitale varer. Herunder kan nævnes musik, scripts, design til joomla, wordpress, drupal, flyers, bannere, logoer, osv osv.

Jeg har udviklet scriptet some styrer siden, samt udviklet SEO delen af siden. Nu mangler jeg folk til at administrere samt, jeg mangler servere som kan klare presset når brugerne begynder at vælte ind.

Jeg har en demostration klar i slutningen af næste uge. Jeg regner med at lancere siden i både Engelsk, Dansk, Tysk, og måske Italiensk.

Desuden mangler jeg partnere og frivillige til driften af siden og support.

Hele konceptet er at sidens indtjening skal være så minimal så muligt. Det er ikke ment som vi skal tjene kassen, men tværtimod levere en service til brugerne, for at hjælpe de ny-klækkelede talenter i den digitale verden.

Spørgsmål er velkommen i denne tråd.
Opdateringer kommer løbende.

Jeg regner ikke med at skulle skaffe mere end de 10-20.000 til serverdrift osv.
Avatar billede cht22 Professor
10. november 2013 - 15:05 #1
Bliver det noget i stil med det tidligere sharksforum, hvis du kendte det?
Avatar billede Moobi Nybegynder
10. november 2013 - 15:34 #2
Må beklage jeg desværre ikke kender noget til det.
Kan du give et kort resumé over hvad det var?
Avatar billede cht22 Professor
10. november 2013 - 16:39 #3
Ja det var et debatforum der eksisterede fra år 2001 til år 2006. Hvor man kunne tilbyde og efterspørge at få udført diverse webudvikling, software ect.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2013 - 22:03 #4
Det lyder interessant og vil gerne se din idé nærmere an, for jeg kender en del sider der laver netop dette med stor success, så det er spændende at se om du kan komme med noget nyt eller noget der vil kunne konkurrerer med de andre.

Dem jeg kender til, sælger templates, javascript/jquery, PHP, Billeder, ActionScript/Flash, Video, 3D og vist nogen andre ting.

Men post gerne din demonstration her så vi kan vurdere nærmere.
Avatar billede cht22 Professor
11. november 2013 - 22:16 #5
Har du mulighed for at fortælle lidt mere om hvad det går ud på.