Avatar billede dudesicko Novice
10. november 2013 - 01:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word Press theme til Wow Guild ?

Leder efter en WordPress theme til min WoW guild, den må gerne koste noget, men den skal så også være fantastisk god :D
Avatar billede dudesicko Novice
10. november 2013 - 03:04 #1
Skal siges den har ikke behøv at være til en guild specifik, men må gerne være lidt alsidigt til games, skal nok få noget ud af den alligevel :D
Avatar billede dudesicko Novice
10. november 2013 - 05:30 #2
Eller er jeg bedre tjent med Joomla i stedet for wordpress ?