Avatar billede fgj Nybegynder
27. oktober 2013 - 00:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside findes ikke via Chrome - vises fint i Internet Explorer

Jeg har et problem med at tilgå en hjemmeside i Chrome. Samme side vises fint i Internet Explorer. Jeg har prøvet at slette cache, cookies og history, skiftet DNS fra automatisk til Google DNS og naturligvis genstartet osv. Intet hjælper.
Hvad kan problemet være?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 08:05 #1
Er indstillingerne for browseren nulstillet til fabriksindstillinger?
Er det nyeste version af Crome du har?
Har siden kunnet tilgås før med Crome?
Læg evt et link, så andre der benytter Crome kan teste om de kan gå på.
Jeg har ikke Crome her desværre.
27. oktober 2013 - 09:32 #2
Hvad siger/skriver den da ?

LINK ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede fgj Nybegynder
27. oktober 2013 - 09:37 #3
Tak for kommentarer.

Det er sket pludseligt (inden for de sidste par dage).
Det er ikke kun hos mig, der er problemer.
Siden er nejtilmotorvej.dk (der redirigerer til en side, der ikke er problemer med at se).
Det er nyeste version af Chrome.

Chrome skriver:
Ups! Google Chrome kunne ikke finde nejtilmotorvej.dk
Prøv at genindlæse: nejtilmotorvej.­dk

Og som sagt: i Internet Explorer ingen problemer.
Avatar billede Slater Ekspert
27. oktober 2013 - 09:54 #4
Jeg kan hverken se den side på IE, Chrome eller Firefox.

Er det ikke muligt at du har set den på IE før den gik ned, og derfor ser en cachet version på Internet Explorer?
Avatar billede fgj Nybegynder
27. oktober 2013 - 10:04 #5
Du har ret - den kan heller ikke ses i IE efter jeg har slettet browserdata.

Så siden er altså gået ned. Det er jo en anden problematik. Mange tak for svar. Selv om jeg ikke ved hvad jeg nu gør. Måske kommer der et nyt spørgsmål ;-)

Jeg er ikke helt inde i det her med point, men pointene skal gives til viperine, der ledte til svaret. Skal du ikke svare, før jeg kan give points?
Avatar billede Slater Ekspert
27. oktober 2013 - 10:11 #6
Jo, normalt skal jeg lægge et svar først, men det her var så simpelt at jeg bare synes du skulle tage dem selv :)
27. oktober 2013 - 11:31 #7
Ref #6: Enig !!!

PS: IE -> [Ctrl] [F5]  vil altid 'tvinge' IE til at 100% genindlæse en given hjemmeside ...
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 12:21 #8
Ja det kan jeg også tilslutte mig. Læg du bare svar og luk igen.
Avatar billede fgj Nybegynder
11. november 2013 - 18:32 #9
Haps - tager selv points, når ingena andre vil.