Avatar billede ghjkl Nybegynder
20. oktober 2013 - 18:30 Der er 2 kommentarer

Computer vil ikke logge ind på min bruger

Hej jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med en måske (forhåbentligt) simpelt problem.

Problemet er at hver gang jeg tænder min computer og indtaster kodeord så siger den at den ikke kan hente min "profil" eller hvad det nu kaldes. Men hvis jeg så prøver at starte min computer og bruge "safemode" så virker den uden problemer.

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg bare skal prøve at oprette en ny konto, men så mister jeg jo alt det jeg har inde på min egen konto.
- Er der nogen der kan have en ide om hvad jeg kan gøre eller skal jeg tage den til rep?

Mvh rikke
Det er en dell studio xps og brugersystemet: windows
Avatar billede Cyperimer Nybegynder
21. oktober 2013 - 20:06 #1
Du kunne evt. sende den ind til en reparatør og få ham til at lægge alle dine data over på en ekstern hard disk og så derefter prøve at formatere din computer :-) Efter du har formateret din computer kan du så lægge alle dataerne over igen.
Det kommer helt klart til at tage noget tid, men det er den løsning som jeg lige kan finde på :-)
22. oktober 2013 - 09:26 #2
...brugersystemet: Windows... ?

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, ... ?