Avatar billede GulleTheLegend Nybegynder
07. oktober 2013 - 20:26 Der er 2 kommentarer

PS3 Gaming Headset

Hej jeg leder efter et headset hvor man både kan høre ingame og chatte. Det må koste omkring 450-500 kr. HAr haft Turtle Beach men eftersom de hurtigt går i stykker gider jeg ikke dem mere.
Tak på forhånd.
Avatar billede math321 Nybegynder
09. oktober 2013 - 21:28 #1
godt nok 650 kr. men jeg har dem også, har tabt dem flere gange og der er ikke sket noget. lyden er fantastisk hvis du spørger mig og den har en god mikrofon som dog virker lidt skrøbelig. har ikke noget at klage over. jeg prøver dog at passe lidt på det :) mikrofonkvaliteten er god og den har 7.1 surround sound. de sidder godt på hovedet, har haft dem på i lang tid af gangen (rekord er 5 timer) de kunne dog blive lidt varme om ørene ved et musik-marathon.