Avatar billede bufli Mester
03. oktober 2013 - 08:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyd i Windows 8 forsvundet. Kan svagt høres hvis jeg skruer meget op

Hej eksperter

Jeg har mistet min lyd i Windows 8. Jeg kan svagt høre lyden hvis jeg skruer meget op. Jeg er næsten 100% sikker på, at det er softwaremæssigt, men har ikke formået at få det løst. Er der nogen kloge hoveder der kan løse dette?

M.v.h.
Kenneth
Avatar billede bufli Mester
03. oktober 2013 - 15:25 #1
Lukker
Avatar billede HKW Nybegynder
03. oktober 2013 - 15:43 #2
Fejl 40?
Avatar billede bufli Mester
04. oktober 2013 - 08:05 #3
Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad der var galt, men jeg prøvede at sætte mine hovedtelefoner til lydudgangen, og der var lyd. Dermed kunne jeg så undres over, hvad årsagen var til, at der ikke kom lyd i mine højttalere, men det var jo udenfor PC'en der var et problem. Efter at have nørklet med stik og ledninger mellem PC og forstærker, virkede det - dog uden jeg helt kan forklare hvad der gik galt.

..... men ja - det var jo en eller anden grad af fejl 40 :-)