Avatar billede jangulstad Nybegynder
01. oktober 2013 - 14:29 Der er 6 kommentarer

apple-id

Hej
Jeg får svar "dette appel id kan ikke bruges til at åbne denne ipad".
Jeg har nu forsøgt at ændre adgangskode og forsøgt at bruge mine 2 andre apple-id's..men jeg får ikke adgang til min I-pad. Jeg har væet via iTunes - intet hjælper.
Jeg star nu med en I-pad jeg ikke får lov at åbne - selvom jeg er 100 på at det er det rigtige ID. Ser ud til at jeg må forsøge at få min ipad helt tilbage til fabriksindstillinger - der hvor en app-id ikke er nødvendigt for at komme igang?...
Er der nogen der har en løsning på mit lille problem ? Hls Jan
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2013 - 14:47 #1
er du absolut sikker på, at du bruger den eMail, som du brugte den første gang? Jeg skal selv bruge en eMail, som jeg slet ikke har mere. Mewn adgangkoden har jeg ændret.
Du skal nok bruge koden for at gendanne din iPad, så det løser ikke problemet. Men der er vel en "Glemt adgangskoden" ?
Avatar billede Blandy Praktikant
01. oktober 2013 - 15:09 #2
Det er ikke sådan at du har købt ipad'en brugt hos en som har aktiveringlåst den, hvor du nu vil til at bruge den/ eller gendanne den vel?

For så skal du have fat i den foregående ejer, for at få den låst op igen. Med hans/hendes apple-id.
Avatar billede jangulstad Nybegynder
01. oktober 2013 - 15:11 #3
Nej..jeg har haft den fra ny og problemet opstod forleden dag da jeg opdaterede til ios7 inkl. den efterfølgende rettelse
Avatar billede Blandy Praktikant
01. oktober 2013 - 15:24 #4
oki så er det aktiveringslåsen der er slået til via "find my iphone".
Og du kan ikke gendanne din iap til fabriksinstillingerne efter opgradering til ios 7, da det kræver det originale app id og kode, som du allerede har problemer med. så du er lidt meget låst, hvis du ikke fået problemet med med apple id løst.

Men hvorfor i al verden har du så mange apple id's?

Kan du logge på itunes med det id du forsøger med?
Avatar billede jangulstad Nybegynder
01. oktober 2013 - 16:36 #5
ja jeg kan godt logge på iTunes med id og kode
Avatar billede bozzi Nybegynder
25. maj 2014 - 15:47 #6
Kan åbnes for 80 Euro hvis den ikke er stjålet........