Avatar billede jopjop Nybegynder
28. september 2013 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Huawei LTE CPE E5172 - Telia / Telenor

Hej,

Jeg har købt denne 4G router hos Telia. Er der nogen der ved om den er bundet til Telias netværk?

Jeg har et 4G data simkort fra Telenor, men kan ikke få det til at virke.

Det ligner at avn peger på Telia! Kan jeg rette det og hvis; hvilken adresse skal bruges og hvilken kode?

På forhånd tak for hjælpen,

John
Avatar billede jopjop Nybegynder
28. september 2013 - 21:07 #1
Glemte at skrive at jeg får en netværksforbindelses status: Tilslutning mislykkedes med fejlkode 283.
Avatar billede jopjop Nybegynder
28. september 2013 - 21:08 #2
Og avn = apn.. Sorry
Avatar billede jopjop Nybegynder
30. september 2013 - 11:01 #3
løst
Avatar billede Jappa Praktikant
02. oktober 2013 - 10:30 #4
Hej

Lige en kommentar - havde fat i Telia i går og spurgte om mit var låst - Deres svar er at de ikke låser bredbåndsudstyr !

M.v.h.
Avatar billede jopjop Nybegynder
02. oktober 2013 - 10:41 #5
Interessant. Ved ikke har en anden holdning til moblt bredbånd?

Fakta er at jeg ved at opsætningen pegede på 'Auto'. 'Auto' var oprettet med en apn der pegede på Telia's adresse!
Har forøvrigt returneret routeren og fået mine penge tilbage!