Avatar billede net-meister Nybegynder
28. september 2013 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke forbinde til tracker eller IRC

Jeg kan pludselig ikke forbinde til torrent trackere, den timer bare ud. Ligeledes kan jeg ikke forbinde til IRC servere.

Jeg har prøvet at slå firewall fra, det nytter ikke, jeg har prøvet forskellige IRC og tor klienter, men får samme resultat.

Der har ikke været nogen ændringer på min router (Cisco EPC3925)

Hvad kan det skyldes?
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 21:20 #1
Det må vi ikke hjælpe med iflg retningslinjerne på eksperten.dk - smid et svar og accepter det - overvåger ikke tråden.
Avatar billede net-meister Nybegynder
28. september 2013 - 22:15 #2
Det står der da intet om.

"Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk. Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking."

Jeg har ikke postet links til TOR sider, eller bedt efter dem.

Mit spørgsmål er rent teknisk.
Avatar billede net-meister Nybegynder
13. oktober 2015 - 17:35 #3
rytr