Avatar billede erm Nybegynder
27. september 2013 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

QVO6

Jeg har forsøgt alt for at få slettet QVO6. har været alle programmer igennem og slettet mistænkelige, men fandt ingen QVO6 i program. Til morgen stod der på skærmen at min Internet Explorer var holdt op med at fungere engang i januar måned. Hvad gør jeg? Jeg er absolut ingen ørn indenfor området - er træt af at computeren åbner med QVO6. Jeg har windows vista. Kan det ødelægge noget?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 11:40 #1
Hej og velkommen til.
Prøv AdwCleaner:

http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

Så håber jeg du er fri for denne QVO6

PS Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 11:43 #2
Har du ingen browser der virker, må du hente den fra anden pc og lægge den på en usb pind og installere derfra.
Avatar billede erm Nybegynder
27. september 2013 - 12:31 #3
Tusind tusind tak for hjælpen. Havde jeg da bare skrevet noget før. Har brugt dage på at få QVO6 fjernet.SUPER!!
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 15:07 #4
Velbekomme.
Så lægger jeg et svar du kan lukke med.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2013 - 15:08 #5
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/ (...)