Avatar billede Emillio007 Nybegynder
26. september 2013 - 21:29 Der er 1 løsning

Radeon HD 7950 triple monitor setup.

Hej eksperter!

Jeg har en ven med et Radeon HD 7950 grafikkort, som i følge produktbeskrivelsen skulle kunne klare 4 skærme af gangen. Han vil kun have tre sat til, men af en eller anden grund vil den kun lade displaye 2 skærme. Han kan sagtens finde alle tre, men kun vise noget på 2 af dem. Han har Windows 7 Ultimate 32-bit, jeg tænker det kan have noget med sagen at gøre, men kan ikke finde nogle svar på det. Udover det, bruger han de to DVI-udgange og HDMI-udgangen på kortet til skærmene. Link til salgssted:
http://www.computersalg.dk/produkt/997590/club-3d-radeon-hd-7950-

Håber I kan hjælpe os!

Mange tak på forhånd!

Mvh.
Avatar billede Emillio007 Nybegynder
24. oktober 2013 - 17:48 #1
Hej, jeg har selv fundet løsning, man kan åbenbart kun have to monitors plugget i HDMI, DVI af gangen. Resten af skærmene skal være sat til DisplayPort.

Lader denne tråd hænge, da jeg hører det er et ret generelt problem.